Modele marki Under Armour z technologią amortyzacji Hovr, powstałą przy współpracy z Dow Chemical Company, firmy będącej partnerem m.in. Igrzysk Olimpijskich w Rio 2016, a także w Sochi 2014, zadebiutowały na początku tego roku.

Był to przełom w amortyzacji butów UA. Pianka wykonano z olefin – organicznych związków chemicznych (materiału silnego i sprężystego) łączy zwrot energii i wsparcie. Nie zabrakło jej również w podeszwie środkowej jesiennej odsłony UA HOVR ColdGear Reactor, który w październiku trafił do sprzedaży.

Jesień w ostatnich dniach była łaskawa, witając nas pięknym słońce i barwnymi liśćmi, ale ta pora roku ma i swoje mniej przyjemne oblicza, na które warto być gotowym. Nowy model UA stworzono by potrafił utrzymać ciepłe i suche stopy podczas walki z tymi nie zawsze przyjemnymi warunkami pogodowymi. Jest to możliwe m.in. dzięki renomowanej technologii ColdGear Reactor. Nowością jest również podeszwa zewnętrzna firmy Michelin.

– „Ten but został opracowany specjalnie dla biegaczy, którzy nie zostaną w pomieszczeniu, gdy pogoda nie będzie sprzyjać bieganiu” – powiedział Cori Burns, menedżer kategorii Under Armour Run obuwia. – „Wykorzystaliśmy jedne z najlepszych technologii produktów, jakie oferuje marka Under Armour, w tym innowacje, które zostały wypróbowane i sprawdzają się w naszych zimowych liniach odzieżowych. Stworzyliśmy obuwie, które pozwala biegaczom biegać w każdych warunkach – w tym przypadku, w deszczowe, zimne, niesprzyjające warunki zimowe.

Cholewka

Cholewka buta wykorzystuje technologię ColdGear Reactor, która niejako dostosowuje się do poziomu aktywności biegacza, zapewniając odpowiednią oddychalność i ciepło w zależności od intensywności wysiłku. Materiał, który pochodzi z linii odzieży Under Armour, od środka jest delikatny, szczotkowany, odpowiada za ogrzanie, zaś boczne panele wykonane są z siatki ColdGear zapewniając strategiczną wentylację. Dodatkowo technologia Under Armour Storm wykorzystując system  Durable Water Resistance, chroniąc przed deszczem i śniegiem, zapewniając suchość stopie.

Podeszwa

Firma Under Armour współpracowała również z marką Michelin – ekspertami w dziedzinie „kontaktu z podłożem” pomiędzy poruszającym się obiektem a podłożem we wszystkich jego postaciach takich jak asfalt, kamień, lód i błoto, aby stworzyć charakterystyczną cechę buta, podeszwy zewnętrznej.

Zebraliśmy ścisły zespół naszych najbardziej wykwalifikowanych i doświadczonych programistów, aby stworzyć wydajne podeszwy, które Under Armor przewidywał dla HOVR ColdGear Reactor” – powiedział Filippo Sartor, kierownik ds. Rozwoju partnerstwa w JVI dla Michelin Soles.

Podeszwa zewnętrzna ma bieżnik, który czerpie inspirację z opony motocykla Michelin S1. Posiada specjalny wzór bieżnika, aby zwiększyć powierzchnię kontaktu z podłożem i łatwo pokonać bardziej wymagające odcinki. Układ podeszwy zapewnia stabilność i kontrolę boczną, a wzór bieżnika na pięcie ułatwia hamowanie.

 Design modelu dopełniają odblaskowe elementy zwiększające bezpieczeństwo biegów nocą.

Ogólna charakterystyka:

Waga: 332 g

Drop: 8mm

Przeznaczenie: treningowe

Typ: neutralne

Nawierzchnia: asfalt

Sprawdź w sklepbiegacza.pl