#1 „Aby w organizm się w swój wsłuchać, biegać spróbuj bez słuchawek czasem.”

#2 „Regenerację lepszą mieć będziesz, jak przed startem 3-4 dni kąpiel w solance zrobisz sobie.”

#3 „Do sklepu dla biegaczy zawitaj, aby upewnić się, że buty odpowiednia dla stopy posiadasz.”

#4 „2-3 tygodnie wcześniej buty nowe rozbiegaj, aby pewność mieć, że podczas startu komfortowe będą.”

#5 „Cel sobie ustal, aby osiągalny pamiętaj, żeby był.”

#6 „Interesujące znajdź nowe biegowe ścieżki, aby motywację zwiększyć swoje wyniki sprawdzaj.”

#7 „W treningowym okresie wody dużo pij.”

#8 „Z monitorujących kalorie spożyte aplikacji skorzystaj, aby pewność mieć, że po treningu swój organizm w pełni odżywiłeś.”

#9 „Żeby na stopach obtarć nie mieć, w skarpetki dobre techniczne zainwestuj.”

#10 „Aby przed kontuzjami zabezpieczyć się, kilka razy w tygodniu o treningu siłowym nie zapomnij.”

#11 „Węglowodany proste przed treningami jedz, a po dla regeneracji węglowodany i białko uzupełnij.”

starwars-chewbacca#12 (BONUS) „UUUUUUURRRR AHHHHRRR UHHHRRRR AAAARGH”

 

 

I niech moc będzie z Tobą…